25 April 2012

coretan buat si dia

        Assalamualaikum..buat awak yg saya sayangi...

 Terlebih dahulu saya nak ucapkan terima kasih diatas segalanya yang pernah awak lakukan untuk saya. Saya rasa besyukur kerana ALLAH temukan saya dengan awak walaupun ianya sekejap untuk saya rasai kasih sayang dan pengorbanan awak selama ini untuk saya. Saya mintak maaf seandainya coretan ini mengganggu waktu awak, sebab saya tahu awak mesti sibuk kan sekarang. Tapi saya cuma perlukan masa awak untuk kali ini saja. Saya janji lepas ini saya x kan ganggu hidup awak sampai bile-bile. coretan ini hanya untuk awak, sebab saya nak luahkan segalanya apa yang saya rasa sepanjang kita bersama, sampailah waktunya
awak pergi tinggalkan saya.


Saya redha dengan apa yang dah berlaku, saya terpaksa terima kenyataan yang awak dah tiada lagi dengan saya, Hanya tuhan saja yang tahu apa yang saya rasa pada masa awak tinggalkan saya tanpa sepatah kata. saya teramat sedih, kecewa, terluka,terkilan, dan saya rasa saya mungkin belum cukup baik dan jadi terbaik dalam hidup awak kan..? Saya terlalu sayangkan awak, kenapa awak buat saya macam ni, awak tolonglah beritahu saya, cuma kali ini saja permintaan saya. Saya sms awak, tp kekadang je awk reply kan..saya call awk reject kan. Besar sangat ke salah saya pada awak? Kalau saya salah , kenapa awak x bagitaw saya.. saya cuma inginkan penjelasan dari awak supaya hidup saya x merana. saya rasa sakit bila awak buat saya mcm ni.Saya x dapat lupakan awak walaupun sesaat. sebab awak lah orang yang mengajar saya erti kebahgiaan yang selama ini saya tidak pernah rasainya. 

Dan sekarang bila saya dah mula dapat menerima kenyataan yang diri saya disayangi awak, saya bukakan hati saya untuk menyayangi dan mencintai awak.Tapi. awak dah pergi tinggalkan saya. Saya kecewa dengan sikap awak, awak tabur janji awak pada saya,awak janji yang awak tidak akan pergi tinggalkan saya walaupun sesaat. tapi, awak pergi juga setelah saya mula yakin dengan cinta awak. Terima kasih awak sebab buat saya mcm ni. walaupun susah untuk saya terima, menangis air mata darah sekalipun saya tidak akan mungkin miliki awak lagi. sebab awak dah jadik milik orang lain. saya redha awak.saya redha dengan apa yang dah berlaku. 

Terima kasih awak sebab selama ini awak jaga saya dengan baik,awak sentiasa 
tenangkan saya bila saya menangis, awak bantu saya bila saya keliru, awak bawa saya kembali bila jiwa saya rasa kosong, awak bagi saya semangat dan kekuatan bila saya mula terjatuh dengan hidup. awak letak kan saya dalam diri dan hati awak... saya rasa tenang bila dengan awak.. terlalu banyak kenangan antara kita
berdua sejak dari sekolah lagi.. dah 3 tahun lebih kita same2 awk. saya simpan satu persatu dalam memori ingatan saya & juga dlm album sy ni. awak dapat bayangkan x macam mana saya nak lupakan ini semua, sedangkan semua ini melibatkan hati saya dan hidup saya. Tapi awak..boleh lupakan semua dalam sekelip mata, belum sempat lagi untuk saya bernafas lega awak telah pun pergi meninggalkan saya. 

Terima kasih awak sebab buat saya macam ini.Biarlah apa jua keikhlasan dan kebaikan yang saya lakukan untuk awak x dapat diterima dan dihargai,tetapi memadailah yang saya sentiasa berharga disisi Allah. saya cuba yang terbaik untuk diri awak tapi awak tidak pernah menghargai saya walau sedetik pun. saya buat ini semua sebab saya terlalu sayangkan awak, saya tidak sanggup kehilangan awak dalam hidup saya. saya rasa kesal dengan apa yang sudah berlaku.. setiap malam saya nangis disebabkan awak..rindu saya pada awak buatkan hidup saya tidak terurus. saya kehilangan arah .saya x tahu kenapa saya jadi macam ni sekali .sedangkan saya tahu awak disana langsung x ingat saya. apatah lagi nak menjenguk saya untuk terakhir kalinya. awak..sebenarnya ada sesuatu yang saya nak bagitaw, saya tidak kisah kalau selepas ini awak datang cari saya atau tidak.tepulang pada awak. Inilah hajat saya untuk kali terakhir, saya cuma nak awak tahu yang selama ini saya sakit .

Macam yg pernah saya bagitaw awk,sakit saya ni mungkin xleh nak sembuh awak.Saya xpasti sampai bile sy harus tanggung sakit ni. saya dah x berdaya untuk melawan nya. saya redha awak ,kalau ini adalah jalan terakhir dalam hidup saya. saya terpaksa tinggalkan semua orang yang saya sayang termasuk awak. saya cuma nak awak tahu cinta dan sayang saya tidak akan pernah berubah walau sedikit pun. meskipun selepas ini awak cari saya setelah awak tahu, saya dah xde lagi disini awak. saya dah jauh dari awk. awak boleh bebas sekarang, saya tak kan ganggu awak lagi. awak jangan nangis, saya x nak lihat awak nangis sebab saya, kerana menangis itu terlalu sakit untuk dirasa. saya tetap sayang awak, dalam hati saya hanya ada awak. saya doakan awak bahagia sampai ke akhirnya.

cuma satu yang saya pinta, biarlah saya tiada lagi disisi awak tetapi letakkan lah saya dihati awak..walaupun sedikit sahaja ruang untuk saya. bila saya ada dihati awak, saya tahu yang cinta saya tidak akan pernah mati. awak..saya mintak maaf untuk terakhir kalinya, saya mintak maaf. saya mintak awk halalkan dari hujung rambut sampai hujung kaki. saya harap awak halalkan.. saya juga dah maafkan awak dan halalkan segalanya. ,mungkin berat dan perit untuk saya tanggung semua ini, tapi inilah takdir hidup saya.saya kene terima walau apa pun. saya mohon doakan saya ditempatkan ditempat orang yang beriman.. saya tak nak awak menyesal dengan ape yang telah terjadi. dan saya tidak pernah menyesal mencintai awak..sy sayang sgt awk! awak.. jaga diri baik-baik. saya cuba untuk bersama awak dan miliki awak.tp sy xmampu da nak dapatkan semua 2 balik.saya rindu sangat awk..teramat rindu.. saya mintak maaf kalau saya buat awak nangis dan sedih. saya ingin peluk cium awak lalu ucapkan maaf.. tapi saya tidak mampu. maafkan saya awak.. 

CINTA, SAYANG dan HATI SAYA hanya untuk awak..
SEKIAN :D                                          
                                                                                     
                                                                                                            

No comments:

Post a Comment